FAQ: Váha KIA Niro EV
zpět na podrobnosti o modeluZdravím, kolik prosím váží SUV KIA Niro EV, resp. jaká je jeho pohotovostní a maximální přípustná hmotnost? Liší se podle motorizací?
Dobrý den, jdeme na to. Pohotovostní hmotnost vozu KIA Niro EV 2022 (vůz+standardní výbava+náplně) se samozřejmě liší podle motorizace. Nejlehčí je Niro EV s motorem Elektromotor 204 k / 150 kW(64,8 kWh) - 1757 kg. Na druhé straně je pak elektrický Elektromotor 204 k / 150 kW(64,8 kWh), který je o 0 kg těžší (1757 kg). Dále vám napoví tabulka:
Hmotnost motorizací KIA Niro EV:
Podobně těžké vozy SUV (nižší střední třída) - pohotovostní hmotnost:
- MG ZS: o 518 kg lehčí (1.2t, motor 1.5 DVVT, detail vozu)
- Suzuki S-Cross: o 477 kg lehčí (1.3t, motor 1.4 Boosterjet Hybrid, detail vozu)
- CITROËN C4 X: o 457 kg lehčí (1.3t, motor 1.2 PureTech 100 S&S MAN6, detail vozu)
- Volkswagen T-Roc: o 456 kg lehčí (1.3t, motor 1.0 TSI 81kW, detail vozu)
- Audi Q2: o 432 kg lehčí (1.3t, motor 30 TFSI, detail vozu)
- Dacia Duster: o 419 kg lehčí (1.3t, motor TCe 150 EDC, detail vozu)
- KIA XCeed: o 410 kg lehčí (1.3t, motor 1.0 T-GDI GPF 120 k / 88 kW, detail vozu)
- Hyundai Kona: o 387 kg lehčí (1.4t, motor 1.0 T-GDI 88kW, detail vozu)
- Mazda CX-30: o 362 kg lehčí (1.4t, motor e-Skyactiv G122, detail vozu)
- Peugeot 3008: o 362 kg lehčí (1.4t, motor 1.2 PureTech 130 S&S MAN6, detail vozu)
- SEAT Ateca: o 357 kg lehčí (1.4t, motor 1.5 TSI 110kW, detail vozu)
- Nissan Qashqai: o 352 kg lehčí (1.4t, motor 1.3 DIG-T MHEV 140k, detail vozu)
- Renault Arkana: o 346 kg lehčí (1.4t, motor TCe 140 EDC, detail vozu)
- Opel Grandland: o 326 kg lehčí (1.4t, motor 1.2 TURBO (96kW/130k) Start/Stop, detail vozu)
- CUPRA Formentor: o 320 kg lehčí (1.4t, motor 1.5 TSI, detail vozu)
- Toyota Corolla Cross: o 317 kg lehčí (1.4t, motor 2.0 Hybrid 144kW, detail vozu)
- Renault Austral: o 309 kg lehčí (1.4t, motor Mild Hybrid 140, detail vozu)
- Honda HR-V e:HEV: o 305 kg lehčí (1.5t, motor 1.5 i-MMD Hybrid, detail vozu)
- KIA Niro: o 283 kg lehčí (1.5t, motor 1.6 GDI HEV GPF 6DCT automat 141 k / 104 kW, detail vozu)
- CITROËN C5 Aircross: o 274 kg lehčí (1.5t, motor 1.2 PureTech 130 S&S MAN6, detail vozu)
- Toyota C-HR: o 272 kg lehčí (1.5t, motor 2.0 Hybrid (184 k), detail vozu)
- SsangYong Korando: o 257 kg lehčí (1.5t, motor 1.5 GDI-T 2WD, detail vozu)
- Hyundai Tucson: o 257 kg lehčí (1.5t, motor 1,6 T-GDI 110kW, detail vozu)
- DS 7: o 254 kg lehčí (1.5t, motor 1.5 BlueHDi 130 EAT8, detail vozu)
- Audi Q3: o 222 kg lehčí (1.5t, motor 35 TFSI, detail vozu)
- Lexus UX: o 217 kg lehčí (1.5t, motor 250h, detail vozu)
- Infiniti QX30: o 215 kg lehčí (1.5t, motor 2.0t, detail vozu)
- Ford Kuga: o 193 kg lehčí (1.6t, motor 1.5 EcoBoost 110kW, detail vozu)
- Volkswagen T-Roc R: o 189 kg lehčí (1.6t, motor 2.0 TSI 4MOTION, detail vozu)
- Mercedes-Benz GLA: o 187 kg lehčí (1.6t, motor 180, detail vozu)
- Subaru XV: o 182 kg lehčí (1.6t, motor FB20 110kW, detail vozu)
- Jeep Compass: o 182 kg lehčí (1.6t, motor 1.5 e-hybrid, detail vozu)
- BMW X1: o 182 kg lehčí (1.6t, motor sDrive18i, detail vozu)
- KIA Sportage: o 177 kg lehčí (1.6t, motor 1.6 T-GDi GPF 4x2 MHEV 150k / 110kW, detail vozu)
- Škoda Karoq: o 174 kg lehčí (1.6t, motor 2.0 TSI 140kW DSG 4x4, detail vozu)
- MINI Countryman: o 172 kg lehčí (1.6t, motor Cooper D, detail vozu)
- Volkswagen Tiguan: o 159 kg lehčí (1.6t, motor 1.5 eTSI OPF 96kW mHEV, detail vozu)
- Alfa Romeo Tonale: o 157 kg lehčí (1.6t, motor 1.5 TURBO e-Hybrid 96kW, detail vozu)
- Audi SQ2: o 147 kg lehčí (1.6t, motor TFSI, detail vozu)
- CITROËN e-C4: o 121 kg lehčí (1.6t, motor Elektromotor 156 (Baterie 54 kWh), detail vozu)
- CUPRA Formentor VZ: o 113 kg lehčí (1.6t, motor 2.0 TSI DSG 4Drive, detail vozu)
- Mazda CX-5: o 103 kg lehčí (1.7t, motor SKYACTIV-D 150, detail vozu)
- CITROËN e-C4 X: o 98 kg lehčí (1.7t, motor Elektromotor 136 (Baterie 50 kWh), detail vozu)
- BMW X2: o 97 kg lehčí (1.7t, motor xDrive25d (AT), detail vozu)
- Honda ZR-V e: HEV: o 82 kg lehčí (1.7t, motor 2.0 i-MMD e:HEV, detail vozu)
- CUPRA Formentor VZ5: o 74 kg lehčí (1.7t, motor 2.5 TSI DSG 4WD, detail vozu)
- Volvo XC40: o 69 kg lehčí (1.7t, motor B3, detail vozu)
- Audi Q3 Sportback: o 57 kg lehčí (1.7t, motor 45 TFSI quattro, detail vozu)
- Mazda MX-30: o 37 kg lehčí (1.7t, motor e-SKYACTIV EV, detail vozu)
- Mercedes-Benz GLA AMG: o 7 kg lehčí (1.8t, motor 35 4MATIC, detail vozu)
- Audi RS Q3 Sportback: o 18 kg těžší (1.8t, motor TFSI 294 kW quattro, detail vozu)
- Renault Mégane E-TECH: o 26 kg těžší (1.8t, motor EV60 220 k optimum charge, detail vozu)
- Audi RS Q3: o 33 kg těžší (1.8t, motor TFSI 294 kW quattro, detail vozu)
- Opel Grandland PHEV: o 50 kg těžší (1.8t, motor 1.6 DI Plug In Hybrid 165kW, detail vozu)
- Volvo EX30: o 76 kg těžší (1.8t, motor Single Motor, detail vozu)
- Land Rover Range Rover Evoque: o 88 kg těžší (1.8t, motor P200, detail vozu)
- Jaguar E-Pace: o 159 kg těžší (1.9t, motor D165, detail vozu)
- Jeep Compass 4xe: o 178 kg těžší (1.9t, motor 1.3 T4 PHEV 176kW, detail vozu)
- Volvo XC40 BEV: o 266 kg těžší (2t, motor Recharge Single Motor, detail vozu)
- Mercedes-Benz EQA: o 283 kg těžší (2t, motor EQA 250, detail vozu)
- Volvo C40: o 288 kg těžší (2t, motor Recharge Pure Electric Single Motor, detail vozu)
- Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: o 295 kg těžší (2.1t, motor 2.4 Plug-In Hybrid, detail vozu)
- BMW iX1: o 328 kg těžší (2.1t, motor xDrive30, detail vozu)
TIP: Váhu dvou libovolných vozů srovnáte v našem srovnávači.