Škoda

Aktuální modely

Škoda Octavia Combi RS
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Kodiaq RS
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Enyaq iV RS
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Enyaq iV RS Coupé
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Enyaq iV Coupé
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Octavia Combi
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Superb Combi Scout
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Octavia RS
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Superb Combi
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Fabia
Cena od384 000 Kč
Palivabenzín
Škoda Scala
Cena od441 000 Kč
PalivaCNG diesel benzín
Škoda Kamiq
Cena od462 000 Kč
PalivaCNG diesel benzín
Škoda Octavia
Cena od596 000 Kč
PalivaCNG diesel benzín
Škoda Karoq
Cena od658 000 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Enyaq iV
Cena od865 000 Kč
Palivaelektřina
Škoda Kodiaq
Cena od1 050 000 Kč
Palivadiesel benzín

Škoda

Škoda Auto je největší český výrobce automobilů a jedna z nejvýraznějších českých společností vůbec. Společnost navazující na firmu Laurin & Klement byla hned čtrnáctkrát označena jako česká firma roku.

O společnosti Škoda

Od roku 1991 je společnost Škoda Auto součástí mezinárodního koncernu Volkswagen Group, kde aktuálně zastává po Volkswagenu a Audi třetí nejvýznamnější pozici v koncernu. Hlavní centrála a závody Škoda Auto sídlí v Mladé Boleslavi, další závody však Škoda vlastní v Kvasinách, Vrchlabí i Bratislavě. Převážně v posledních letech pak společnost expandovala i do Indie, Ruska a Číny, kde celkově spolu s evropskými závody zaměstnává téměř 30 tisíc zaměstnanců.

Historie společnosti Škoda

Dějiny společnosti Škoda se datují od roku 1894, kdy Václav Laurin a Václav Klement ještě pod obchodní značkou Slavia začali vyrábět jízdní kola s přídavným motorem a posléze i první automobily. V roce 1925 došlo ke sloučení společnosti se Škodovými závody v Plzni, a tedy i přijmutí značky Škoda. Od té doby prošla společnost řadou hospodářských změn spojených s politickými změnami v Čechách, které eskalovaly až v privatizaci Škoda Auto pod koncern Volkswagen Group v roce 1991.

Současná image Škoda

V posledních letech se společnost Škoda Auto kromě tradičních vozů nižší a střední třídy zaměřila i na segment vozů SUV a vyšší střední třídy. Přestože se Škoda stále rozvíjí na Evropském a Asijském trhu a od roku 2007 je k dostání i v Austrálii, Africe a Jižní Americe, po neúspěšných pokusech z 60. let se marně snaží dobýt americký trh.

0
Porovnávač
TOPlist