Dobrý den, jdeme na to. Pohotovostní hmotnost vozu Mitsubishi Outlander 2018 (vůz+standardní výbava+náplně) se samozřejmě liší podle motorizace. Nejlehčí je Outlander s motorem . Na druhé straně je pak Dále vám napoví tabulka:
Hmotnost motorizací Mitsubishi Outlander:
Podobně těžké vozy SUV (střední třída) - pohotovostní hmotnost:
Peugeot 5008: o 19 kg těžší (1.5t, motor 1.2 PureTech 130 S&S MAN6, detail vozu)
MG HS: o 28 kg těžší (1.5t, motor 1.5 TGI 119kW, detail vozu)
Toyota RAV4: o 45 kg těžší (1.5t, motor 2.0 Valvematic (173 k) 6st. man, detail vozu)
SEAT Tarraco: o 114 kg těžší (1.6t, motor 1.5 TSI 110kW, detail vozu)
Mercedes-Benz GLB: o 155 kg těžší (1.6t, motor 180, detail vozu)
Škoda Kodiaq: o 248 kg těžší (1.7t, motor 2.0 TDI 110kW DSG, detail vozu)
Honda CR-V e:HEV: o 265 kg těžší (1.8t, motor 2.0 i-MMD Hybrid, detail vozu)
Renault Koleos: o 285 kg těžší (1.8t, motor Blue dCi 190 4x4 X-Tronic, detail vozu)
Škoda Kodiaq RS: o 309 kg těžší (1.8t, motor 2.0 TSI 180 kW DSG 4x4, detail vozu)
Nissan X-Trail: o 315 kg těžší (1.8t, motor e-Power 150kW, detail vozu)
Lexus NX: o 320 kg těžší (1.8t, motor 350h, detail vozu)
Hyundai Santa Fe: o 324 kg těžší (1.8t, motor 1.6 T-GDI HEV 169kW, detail vozu)
Mercedes-Benz GLB AMG: o 335 kg těžší (1.8t, motor 35 4MATIC, detail vozu)
Mercedes-Benz GLC kupé: o 385 kg těžší (1.9t, motor 200 4MATIC, detail vozu)
KIA EV6: o 390 kg těžší (1.9t, motor Standardní dojezd 58 kWh 125kW, detail vozu)
Kia Sorento: o 396 kg těžší (1.9t, motor 1.6 T-GDi HEV GPF 4x4 6AT automat 230 k / 169 kW, detail vozu)
Hyundai Nexo: o 404 kg těžší (1.9t, motor Elektromotor, detail vozu)
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: o 420 kg těžší (1.9t, motor 2.9T V6, detail vozu)
Tesla Model Y: o 424 kg těžší (1.9t, motor Model Y, detail vozu)
Porsche Macan: o 435 kg těžší (1.9t, motor Macan, detail vozu)
Mercedes-Benz GLC: o 440 kg těžší (1.9t, motor 200 4MATIC, detail vozu)
Land Rover Discovery Sport: o 463 kg těžší (1.9t, motor D165 AWD, detail vozu)
Mercedes-Benz GLC AMG: o 490 kg těžší (2t, motor 43 4MATIC, detail vozu)
Volkswagen ID.4: o 502 kg těžší (2t, motor Pure 125kW, kap.52kWh, detail vozu)
Honda CR-V e:PHEV: o 503 kg těžší (2t, motor 2.0 i-MMD e:PHEV, detail vozu)
Škoda Enyaq iV: o 513 kg těžší (2t, motor 60 62kWh, detail vozu)
Land Rover Range Rover Velar: o 518 kg těžší (2t, motor D200, detail vozu)
Jeep Wrangler: o 528 kg těžší (2t, motor 2.0 T-GDI, detail vozu)
Suzuki Across: o 530 kg těžší (2t, motor 2.5 Plug-in-Hybrid, detail vozu)
Audi SQ5 Sportback: o 600 kg těžší (2.1t, motor TDI quattro, detail vozu)
Audi SQ5: o 600 kg těžší (2.1t, motor TDI quattro, detail vozu)
BMW X4 M: o 600 kg těžší (2.1t, motor M Competition, detail vozu)
BMW X3 M: o 600 kg těžší (2.1t, motor M Competition, detail vozu)
Škoda Enyaq iV Coupé: o 660 kg těžší (2.1t, motor 85 82kWh, detail vozu)
Jaguar I-Pace: o 723 kg těžší (2.2t, motor EV400, detail vozu)
Škoda Enyaq iV RS: o 766 kg těžší (2.3t, motor RS iV 4x4, detail vozu)
Volkswagen ID.4 GTX: o 771 kg těžší (2.3t, motor GTX 250 kW (77 kWh) 4MOT, detail vozu)
Škoda Enyaq iV RS Coupé: o 773 kg těžší (2.3t, motor RS iV 4x4, detail vozu)
KIA EV6 GT: o 775 kg těžší (2.3t, motor Synchronní AC elektromotor 585 k / 430 kW, detail vozu)
Jeep Wrangler 4xe: o 863 kg těžší (2.3t, motor 2.0 T-GDI Plug-in-Hybrid, detail vozu)
Mercedes-Benz EQC: o 1010 kg těžší (2.5t, motor 400 4MATIC, detail vozu)
TIP: Váhu dvou libovolných vozů srovnáte v našem srovnávači.