Co vás nejvíce zajímalo v roce 2023? Nejčtenější testy a reakce na komentáře.
Čtenost článků je tím zásadním měřítkem našeho úspěchu u vás, našich čtenářů. Poctivě čteme komentáře a když máme co říct, odpovíme. A tak v tomto článku přinášíme tři články s největším počtem přečtení za uplynulý rok i s tím, co se nejvíce řešilo v komentářích.
S obrovským náskokem získal u čtenářů prvenství test SUV od čínského výrobce MG. Model HS se pyšní skvělou cenou a velmi konkurenceschopným vozem. Středně velké SUV můžete mít za 600 tisíc Kč s velmi dobrým benzínovým čtyřválcovým motorem. V komentářích pak čtenáři nejvíce zpochybňovali původ vozu a absenci pohonu 4x4. Původ vozu může někoho zneklidňovat, faktem ale je, že auta z Číny jsou srovnatelná s evropskými nejen technicky, ale i kvalitativně. Ve finále bude hlavně záležet na tom, jestli dotyčný bude ochranář evropského průmyslu i ve chvíli, kdy bude sahat do své peněženky. Co se týče pohonu 4x4, jak tak koukám z okna, já bych to zase tak zle neviděl. A ono většinou dost pomůže i ta vyšší světlá výška. Dokud auto nesedne “na břicho”, tak projede ledacos. CELÁ RECENZE.
Na druhém místě byl nedávný test Fabie s nejslabším litrovým atmosférickým motorem. Na test jsem se docela těšil a jsem moc rád, že byl úspěšný i u vás. Trochu kontroverzní nadpis měl upozornit na to, že naše nároky jsou často zbytečně vysoké a pak se to odrazí v pořizovací ceně vozu. Ale pokud se uskromníte, nebo od auta moc nežádáte, za těch 400 tisíc jde o skvělé auto s dospělými jízdními vlastnostmi a dostatkem prostoru (v rámci této třídy). V komentářích pak samozřejmě byla největší mela kolem skromného výkonu 59 kW, výbavy a ceny. Od litrového atmosférického motoru jaksi nejde čekat zázraky. Mnozí ale více než výkon ocení jednoduchost údržby a trvanlivost motoru, který není vybaven turbem. Nezapomínejte také na to, že jde o základní motor, který má sloužit nenáročným motoristům za dobrou cenu a přesně to také plní. Pokud jste test nečetli, vřele doporučuju. CELÁ RECENZE.
Na třetím se nepřekvapivě umístil nový model od jihokorejského výrobce. Jeho vozy mají většinou v českých mediích velkou sledovanost. Obrovské SUV konkuruje rozměry oblíbenému Kodiaqu, ale cenou je na úrovni Karoqu. Můžete jej mít sice jen s benzínovým motorem, ale v kombinaci s manuální převodovkou, automatem, ale i s pohonem 4x4. Absence naftového motoru v nabídce bude určitou komplikací. V komentářích bylo několik zmínek designu, ten je vždy subjektivní a v dnešní době určitě zásadním hlediskem při rozhodování kupujících. Takže to ukáže čas, jak dobře se výrobce trefil do vkusu zákazníků. V každém případě jde o velký posun oproti ostatním modelům této značky. CELÁ RECENZE